שולחנות משרדיים | שולחנות משרד

שולחנות משרדיים המותאמים במיוחד לחללי עבודה

כיצד משפיעים שולחנות משרד על תפוקת העובדים? איך בוחרים שולחנות משרדיים המותאמים לחלל העבודה? ומהם ההבדלים בין סוגי השולחנות השונים?

ריהוט משרדי משפיע בצורה ישירה ודרמטית על תפוקת העובדים.
• ראשית, סוג הריהוט יקבע מה תהיה המוטיבציה של העובדים כאשר הם יגיעו למשרד וכמה זמן הם יצליחו לשבת ברצף על מנת לבצע את המשימות שלהם.
• שנית, הריהוט משפיע לעיתים על שיתוף הפעולה בין העובדים וגם על מערכת היחסים שלהם מול המנהלים, הקולגות והלקוחות.
על רקע האמור לעיל, מה שאנו ממליצים לבעלי משרדים להכיר הוא שלריהוט המשרדי בכלל – ולשולחנות בפרט – ישנה חשיבות רבה יותר מאשר שנהוג להקנות להם.

למשרד שלך יש בית חדש

המומחים של א. חי גרף – יבוא ייצור ושיווק ריהוט משרדי מבינים בדיוק כמוך את החשיבות של שולחנות משרד ושל שולחנות לחדרי ישיבות. אנו מרכזים עבורך את הדגמים המובילים בקטלוג מסודר ועוזרים לך לבחור ביניהם בהתאמה אישית.

טיפים לבחירת שולחנות משרדיים

בחירה נכונה של שולחנות משרד תלויה בסוג העבודה שמתבצעת בחלל הפנים. עבור חללי עבודה משותפים צריך לבחור שולחנות שעליהם יש מחיצה, בעוד במשרדים קטנים או במשרדי מנהלים ניתן להציב שולחן מרכזי אחד בלבד. לשם השוואה, בחלק מהמשרדים יש לשולחנות תפקיד עיצובי והם נבחרים בהתאם לצבע הלוגו. הסוד הוא בכל מקרה לקחת בחשבון את הנוכחות של שולחנות משרדיים בתוך חללי העבודה ולשמוע גם מהעובדים מה חשוב להם.

הבדלים בין סוגי שולחנות

עוד דרך לבחור שולחנות לחללי עבודה היא להשוות ביניהם לפי פרמטרים אובייקטיביים. כאן אין משמעות גדולה לשאלה כיצד המשרד בנוי, כי מה שבודקים זה את מידות השולחן, את המחיר ואת חומרי הגלם שמהם הוא מיוצר. כמו כן, בהשוואה בין שולחנות משרדיים אפשר לבדוק את המפרט המלא ולהתייחס לנתונים על מספר מגירות או פתרונות אחסון.

הדור החדש של השולחנות

התמחות בייבוא, ייצור ושיווק עוזרת לנו לבחור עבורך שולחנות לכל סוגי חללי העבודה. המומחים של א. חי גרף ישמחו לעמוד לרשותך בהקדם עם מידע נוסף – ומיד לאחר השארת פרטים באתר נספר לך גם על הדור החדש של שולחנות משרדיים.