פתרונות אחסון למשרד

פתרונות אחסון למשרד והקשר שלהם לתפוקת העובדים

למה כדאי לשלב פתרונות אחסון בתוך משרדים? מה הקשר בין מספר מקומות האחסון לבין תפוקת העובדים? מהם סוגי הפתרונות הקיימים לאחסון ציוד משרדי?

משרד אמור להיות חלל עבודה שבו נעים לשהות זמן ממושך. במסגרת זמן השהייה של העובדים, יש משמעות גדולה לפתרונות האחסון שעומדים לרשותם. ככל שיש במשרד יותר פתרונות אחסון פונקציונאליים, כך עולה הסיכוי לחיסכון במקום ולשיפור האווירה. אם לעומת זאת לא מעצבים משרד עם מספיק פתרונות אחסון, מסתכנים ביצירת סביבת עבודה לא אפקטיבית.

אצלנו פתרונות אחסון שווים לך יותר

בקטלוג של א. חי גרף – יבוא ייצור ושיווק ריהוט משרדי עומדים לרשותך מגוון רחב של פתרונות אחסון איכותיים.

התפקיד הראשי של מגוון פתרונות אחסון למשרד

בראש ובראשונה, המטרה של פתרונות אחסון היא לחסוך במקום. בעזרת פתרונות מן הסוג הזה אפשר לרכז את כל הציוד המשרדי תחת קורת גג אחת ולמנוע חוסר סדר. בהמשך, העובדים מתרגלים לשימוש בפתרונות אחסון וכך יודעים לאן לגשת כאשר חסרים להם מסמכים. כמו כן, יש אפשרות לשלב במשרד פתרונות אחסון מתקדמים ולהתאים אותם לעיצוב ולדקורציה.

הבדלים בין ארונות

מספר מקומות האחסון במשרד צריך לעלות בקנה אחד עם אופי העבודה. אם למשל מדובר על משרד של הנהלת חשבונות או עריכת דין, סביר להניח שיהיה צורך בכונניות, ארונות ארכיב וארונות לתיוק מסמכים. מנגד, במשרדי מורים משתמשים בעיקר בארונות מתכת שאותם אפשר לנעול ויש גם פתרונות שמיועדים לבעלי תפקידים בכירים ובהם ארונות מנהלים וארונות לקלסרים.

על פתרונות אחסון לא מתפשרים

בעלי משרדים מבינים את החשיבות של פתרונות אחסון ואת ההשפעה שלהם על סביבת העבודה. מעבר לכך, הנגישות של הארונות קובעת כמה זמן יעבור עד שהעובדים יטפלו בלקוחות ולכן גם מה תהיה שביעות הרצון שלהם.

כשמדובר על פתרונות אחסון למשרד – יש רק מקום אחד

אם ברצונך לתת לעובדים מקומות אחסון אבל לדאוג שחלל הפנים ינוצל כהלכה – הגעת למקום הנכון. בקטלוג של א. חי גרף מחכים לך פתרונות אחסון למשרד במחירים נוחים ונשמח לעזור לך לבחור אותם.